Fanny Azzuro
PRESS REVIEW
- Var Matin, Septembre 2019
- L'Union, Septembre 2019
- Gang Flow, Juillet 2019
- Journal Zibeline, Février 2019
- La Nouvelle République, Novembre 2018
- Radio Classique, Novembre 2018
- Concertclassic.com, Novembre 2018
- Concertclassic.com, Novembre 2018
- Le Dauphiné Libéré, Octobre 2018
- Festival Nohant, Juin 2018
- Resmusica, 9 décembre 2017
- Jim le Pariser, 10 novembre 2017
- Concert Classic
- La Provence, 22 octobre 2017
- Pizzicato, 20 octobre 2017
- Pizzicato, 20 octobre 2017
- Pianist, October/November 2017
- Pianist, October/November 2017
- Le Dauphiné Libéré, 3 octobre 2017
- Artamag', 21 septembre 2017
- Goûts et passions, août 2017
- Pianiste Maestro, August 2017
- Pianiste Maestro, août 2017
- Le Dauphiné Libéré, 5 août 2017
- L'autre bistrot des accordéons, 4 août 2017
- Resmusica, 6 juillet 2017
- Fanfare Magazine, juillet/août 2017
- Fanfare Magazine, July/August 2017
- Fanfare Magazine, juillet/août 2017
- Fanfare Magazine, July/August 2017
- La Provence, 25 juin 2017
- L'éducation musicale, juin 2017
- Musicalifeiten, Mei 2017
- Musikzen, 22 mai 2017
- Le Dauphiné Libéré, 24 avril 2017
- Le dauphiné.com
- Le dauphiné.com
- Programme du Festival d'Auvers-sur-Oise, 5 juillet 2016
- Program of the Festival d'Auvers-sur-Oise, 5 July 2016
- Crescendo Magazine, 27 novembre 2015
- Le Dauphiné (Vaucluse Matin), 6 octobre 2015
- Fanfare Magazine, juillet/août 2015
- Fanfare Magazine, July/August 2015
- Fanfare Magazine, juillet/août 2015
- Fanfare Magazine, July/August 2015
- BBC Music Magazine, June 2015
- Musicologie.org, 11 mars 2015
- Classica, janvier 2015
- Classica, January 2015
- Revue des Deux Mondes, janvier 2015
- La Croix, décembre 2014
- Concertonet.com, 17 novembre 2014
- Musikzen, 4 novembre 2014
- Gramophone magazine, 27 October 2014
- Le Dauphiné Libéré, mai 2013
Huntley Dent, Fanfare Magazine, July/August 2015
Charming doesn’t spring to mind when reviewing Rachmaninoff’s piano music, but the young French pianist Fanny Azzuro delivers a reading of the Corelli Variations that is nothing less […] Azzuro’s reading struck me as unusually light, even puckish. She doesn’t betray or distort the music; it’s all a matter of touch, with clarity and detail predominating […] Azzuro plays the work in front of a live […] crowd with convincing verve and swing. As a capper to a recital that’s all about rhythm as a guiding thread, the Kapustin is thoroughly enjoyable. But so is the entire program, and it whets my appetite to hear Azzuro’s future projects. Very clear, natural piano sound, too.