L'Achéron
EARLY MUSIC- Forumopera.com, juin 2024
- Classica.fr, 24 aout 2023
- La Voix du Nord, Juillet 2023
- Classique mais pas has been, Juin 2022
- Classique mais pas has been, Juin 2022
- Quarterly Critic's Choice, Janvier 2022
- Crescendo-magazine.be, août 2021
- Classica, été 2021
- www.rondomagazin.de, 5 juin 2021
- Diapason, juin 2021
- ResMusica, Mai 2021
- Resmusica.com, 11 mai 2021
- Classica, Juillet 2020
- Crescendo Magazine, Juin 2020
- BaroquiadeS, Juin 2020
- Klara, Mai 2020
- ResMusica, Mai 2020
- Le Figaro Magazine, Mars 2020
- Resmusica, Décembre 2019
- Diapason, Décembre 2019
- ResMusica, Juillet 2019
- Classique mais pas has been, Juillet 2019
- Olyrix, Juillet 2019
- Brightly off-coloured, Mai 2019
- Classica, Venturini, Avril 2019
- BaroquiadeS, Mars 2019
- Resmusica, Janvier 2019
- Olyrix, Juillet 2018
- Resmusica, décembre 2017
- Le Soir, novembre 2017
- Musikzen, novembre 2017
- Le Soir, août 2017
- L'écho.be, juillet 2017
- Resmusica, juillet 2017
- Diapason, juin 2017
- La Voix du Nord, juin 2017
- Classica, juin 2017
- ARTAMAG', juin 2017
- Diapason, janvier 2017
- Diapason, décembre 2016
- CRESCENDO MAGAZINE
- Classica, novembre 2016
- Artamag, novembre 2016
- Diapason
- Crescendo, octobre 2016
- Diapason, mars 2016
- Diapason, janvier 2017
Els Van Hoof, Klara, Mai 2020
Die muziek is "heel specifiek van klank en sfeer. Ze is warm en gedragen - een gamba heeft een meetrillende, weemoedige klank." Er is niet alleen de gamba die A Consort's Monument zo bijzonder maakt. "L'Achéron heeft ontdekt dat er bij een gambaconsort ook een orgel moet zijn om goed te klinken. Ze hebben een authentiek orgel laten nabouwen én een virginaal, en zo benaderen ze hoe de muziek in de zeventiende eeuw zou kunnen hebben geklonken. Een prachtige samenklank!" Read more
UPCOMING CONCERTS
Erfurt, Germany
Caen, France
Caen, France
Tourville-sur-Arques, France
Antwerp, Belgium